خدایا تو را غریب دیدم و غریبانه غریبت شدم ،

خدایا تو را غریب دیدم و غریبانه غریبت شدم ،

 

تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم ،

 

تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتم باز گشتم ،

 

تو را گرم دیدم و در سردترین لحظه ها به سراغت آمدم ،

 

تو مرا چه دیدی که وفادار ماندی…؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت13:40---14 خرداد 1392

salam.mamnoon.


هستی
ساعت13:32---1 خرداد 1392
گاهی دلت از کسایی میگیره که فکر می کردی با تمام آدمهای کنارت فرق دارن !

خودشون … دنیاشون … زندگیشون …

و بعد بفهمی که دنیایی ندارن که بخوان به خاطرش زندگی کنن ، این آدما وجودشون توی ذهنتم زیادیه چه برسه توو زندگیت !!!


هستی
ساعت13:31---1 خرداد 1392
گاهی دلت از کسایی میگیره که فکر می کردی با تمام آدمهای کنارت فرق دارن !

خودشون … دنیاشون … زندگیشون …

و بعد بفهمی که دنیایی ندارن که بخوان به خاطرش زندگی کنن ، این آدما وجودشون توی ذهنتم زیادیه چه برسه توو زندگیت !!!
پاسخ: mamnooo0ooooon ke omadi be vebam,.mec


محمدباقرنجف آبادی دیوانه صاف دل
ساعت14:37---24 ارديبهشت 1392
در جهان غصه ی دیواری کوتاه مخور ، حسرت کاخ رفیق و زر بسیار مخور ، گردش چرخ نگردد به مراد دل کس ، غم بی مهری این گنبد دوار مخور

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398برچسب:خدایا تو را غریب دیدم و غریبانه غریبت شدم ,, | 14:22 | نویسنده : میکائیل |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ایف آی دی